Mască individuală la preț de producător - 3,5 RON(inclusivTVA) - Click AICI

Poliția Română și C.F.R. Călători, împreună cu Mercury 360, au lansat Campania “SELFIE-UL PE TREN NU IA LIKE-URI, IA VIEȚI”, campanie de prevenire a accidentelor produse prin electrocutare, în zonele feroviare.

Desfășurată în perioada 17 iulie 2020 – 31 ianuarie 2021, campania are ca scop informarea și conștientizarea populaţiei cu privire la riscurile determinate de nerespectarea unor reguli și norme de conduită în incinta stațiilor C.F., triaje și zonele adiacente.

La nivelul județului Neamț, vagonul inscripționat va fi prezent în perioada 14 – 27 septembrie a.c., în stația C.F.R. Roman, pe traseul trenului București – Suceava.

Pe traseul ,,călătoriei” vagonului personalizat, dar și în alte stații C.F.R., polițiștii structurilor de prevenire și ai Poliției Transporturi vor organiza evenimente publice în stațiile C.F.R., astfel încât adolescenții și tinerii să înțeleagă mai bine care sunt riscurile la care se expun atunci când încearcă să realizeze o fotografie pe tren sau când nu respectă regulile de conduită în incinta stațiilor de cale ferată, triajelor și zonelor adiacente.

Citiţi continuarea articolului pe Jurnal FM.

Loading...

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here